Agencja VACALOCA zajmie się obsługą on-line i doradztwem marketingowym Princes Foods BV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja VACALOCA zajmie się obsługą on-line i doradztwem marketingowym Princes Foods BV

Do portfolio agencji VACALOCA dołącza właśnie Princes Foods BV. Znana marka jest wiodącym, światowym dostawcą oferującym szeroką gamę produktów spożywczych.

Na rynku europejskim jest już od ponad 50 lat. Princes to bogaty asortyment produktów z ponad 20 kategorii, takich jak: produkty mięsne, rybne, owoce, warzywa, makarony, sosy czy oleje. 

VACALOCA dla Princes Foods BV zajmie się doradztwem marketingowym, obsługą kampanii on-line oraz e-PR marek: Tuńczyk Princes i Olej Wielkopolski. Umowy zakładają stopniowe rozszerzanie świadczonych usług o event marketing i influencer marketing.  

Vacaloca to agencja interaktywna, która skutecznie wdraża zintegrowane kampanie promocyjne przy wykorzystaniu e-marketingu oraz mobile marketingu i posiada bogate doświadczenie we współpracy z markami spożywczymi. Obsługiwała reklamowo produkty z kategorii takie, jak: Uncle Ben’s, House of Asia, Dilmah czy Vifon. W ramach tych działań powstały akcje: „Dogadamy się w kuchni? ZaRYŻykujmy” czy „Klub Miłośników Dobrej Herbaty”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij