Głowacka doświadczenie zdobywała w Phenicoptere, startupie z branży kosmetycznej, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku marketing online managera. Do jej obowiązków należała realizacja działań z zakresu online marketingu, social media oraz współpraca z influencerami. Przez ponad 3 lata pracowała również, jako social media specialist i copywriter, w polskim oddziale Groupon.
Prywatnie jest współtwórcą marki odzieżowej Ortiz Outfit – niewielkiego brandu streetwearowego, na którym testuje nowości z zakresu social mediów i online.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.