Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DocPlanner, międzynarodowa platforma do rezerwacji wizyt lekarskich, otrzymuje kolejne 15 milionów euro na rozwój globalny

Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję w Ameryce Łacińskiej, rozwój zaawansowanego oprogramowania dla lekarzy oraz działania marketingowe i sprzedażowe na głównych rynkach firmy.
O autorze
1 min czytania 2017-05-24

W obecnej rundzie wzięło udział trzech inwestorów, dwóch dotychczasowych – Target Global i ENERN Investments oraz nowy partner – One Peak Partners z Londynu. Łączna kwota inwestycji w DocPlanner, uwzględniając obecną rundę, wynosi 46 milionów euro.

DocPlanner – globalna platforma do rezerwacji wizyt lekarskich, do której należy polski serwis ZnanyLekarz.pl – ogłosiła dziś finalizację kolejnej rundy finansowania (seria D). Spółka otrzymała 15 milionów euro zaledwie 11 miesięcy po ogłoszeniu poprzedniej rundy (w serii C wsparcie inwestorów wyniosło 20 milionów dolarów) oraz po udanej fuzji z hiszpańską platformą Doctoralia. Łączna kwota inwestycji dla Grupy DocPlanner, w pięciu dotychczasowych rundach, wynosi 46 milionów euro, co pozwoliło firmie umocnić pozycję światowego lidera w zakresie usług medycznych.

W obecnej rundzie wzięli udział dotychczasowi inwestorzy ENERN Investments i Target Global. Do powyższego grona dołączył One Peak Partners, nowy partner z Londynu. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na otwarcie nowych biur w Brazylii i Meksyku w ciągu kolejnych 6 miesięcy, a także na wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych na głównych rynkach DocPlanner w Europie Północnej i Ameryce Łacińskiej. Spółka będzie również aktywnie rozwijać rozwiązania SaaS (ang. Software as a Service, oprogramowanie sprzedawane jako usługa) w celu dostarczenia lekarzom bardziej zaawansowanych narzędzi do pracy. Nie wyklucza również zakupu bądź przejęcia młodych, innowacyjnych firm działających w chmurze, aby ten proces przyspieszyć.

Mariusz Gralewski, założyciel i prezes DocPlanner mówi:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Kontynuujemy proces integracji zespołów DocPlanner i Doctoralia. Stworzyliśmy spójną, dobrze funkcjonującą organizację posiadającą wspólną misję i strategię. Udało nam się wykorzystać najlepsze zasoby i praktyki każdej z firm i stworzyć coś większego niż prosta suma zalet obydwu z nich”. „Ponadto oprócz umocnienia pozycji na naszych wiodących rynkach, naszym celem, w związku z nowym finansowaniem, jest rozwój oferty skierowanej do lekarzy, która wykracza poza zwykłe zarządzanie kalendarzem wizyt. Pomoże to nam wypełnić globalną misję, czyli sprawić, by służba zdrowia była przyjazna pacjentom”.

Pavel Mucha, Partner w ENERN Investments komentuje:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

“Wierzymy, że nadszedł czas na rozwinięcie technologii SaaS po to, by zmienić sposób interakcji z lekarzami i zarządzania naszym zdrowiem, co w zauważalny sposób poprawi jakość życia na całym świecie. DocPlanner może zmienić świat.”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Humbert de Liedekerke, Partner Zarządzający w One Peak Partners dodaje:

“Za sukcesem DocPlanner stoi chęć ułatwienia milionom pacjentów dokonywania wyborów dotyczących opieki zdrowotnej. Za obecnym sukcesem pójdzie dalszy rozwój, w którym zamierzamy uczestniczyć, wspierając firmę jako globalnego lidera, wytyczającego nowe ścieżki”.