Nowy Hochland Kanapkowy - serek z charakterem, kampania reklamowa też z charakterem

Nowy Hochland Kanapkowy - serek z charakterem, kampania reklamowa też z charakterem

W czerwcu wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków.

Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania reklamowa trwać będzie 5 miesięcy - do października 2017. Głównym medium będzie TV, w której wyemitujemy prawie 30 000 spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 milionów widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie, mediach społecznościowych oraz na platformach VOD. Aby nikt nie przeoczył kampanii, zaplanowano działania także w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij