Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Strategiczne obszary działalności SAR-u oraz kluczowe zmiany zaprezentowane

27 czerwca 2017 w Warszawie, w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odbyło się kolejne Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych.
O autorze
1 min czytania 2017-06-30

Członkowie Zarządu zaprezentowali  strategiczne projekty statutowe i komercyjne,  etapy ich realizacji oraz poinformowali członków o kluczowych zmianach w działalności Stowarzyszenia.  Zostały również zatwierdzone zmiany członkowskie oraz odbyły się wybory uzupełniające do Zarządu SAR.

Kluczowe informacje i zmiany:

  • Dialog branżowy  wkracza w nową fazę  –  SAR zaprasza PSML do wspólnego monitorowonia standardów przetargowych. Członkowie PSML zostaną zaproszeni do współtworzenia strony  przetargowej,

  • SAR rozszerza kategorie członkowskie –  po agencjach reklamowych, mediowych, eventowych, brand design do SAR’u dołączyły agencje strategiczne i wspólnie z agencjami brand design tworzą nowy klub PKB – Polski Klub Brandingu,

    LinkedIn logo
    Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  • 8 nowych agencji  dołączyło do grona agencji zrzeszonych w SAR. Są to:  Touch Ideas, Spark Strategy, Synergion, CPC Brand Consultants, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, TalentMedia, Albedo Marketing, TWIN,  

  • SAR otwiera się na agencje technologiczne i zamierza utworzyć klub Digital Production Exelence, 

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Zostało wystosowane zaproszenie do środowiska firm produkujących filmy reklamowe z koncepcją powołania klubu Film Production Exelence,

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się
  • Projekty szkoleniowe szkoły zyskują nowy CI i markę parasolową : SAR – Szkoła marki,

  • Znacząco zwiększyła  się liczba podmiotów uczestniczących w konkursach organizowanych przez SAR oraz  wzrosła liczba samych zgłoszeń, np. w Effie z 194 na 219, a w KTR z 1097 na 1210,

  • SAR poza dotychczasowymi badaniami płac, stawek godzinowych i polityk płacowych rozpoczyna badanie marżowości w branży,

  • Wobec zakończonej drugiej kadencji Marcina Gaworskiego oraz Michała Kazimierczaka wybrano nowych  członków Zarządu:  Michała Wroneckiego – Brasil, Dariusza Andriana – VML,  Szymona Walkiewicza – Walk.   

  • Małgosia Węgierek z Havas Media została wybrana ponownie na kolejna kadencję.

Wybory uzupełniające do Zarządu SAR:

Odbyły się wybory uzupełniające do Zarządu SAR, jego obecny skład wygląda następująco:

  • Szymon Gutkowski, DDB – Prezes Zarządu

  • Izabela Albrychiewicz, MEC

  • Przemysław Bogdanowicz, 2012 Agency

  • Agata Szeliga-Staszkiewicz, Isobar Poland Group

  • Małgorzata Węgierek, Havas Media Group

  • Dariusz Andrian, VML

  • Szymon Walkiewicz, Walk

  • Michał Wronecki, Brasil