Kapitan Nostres to dostojny i pewny siebie, ale równocześnie komiksowo przerysowany bohater najnowszej kampanii reklamowej PZU. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Jego postać jest wykorzystywana w wielu formatach i na różnych nośnikach w ramach komunikacji 360 stopni. Na ekranach LED umieszczonych na centrali Grupy PZU, emitowana jest reklama kontekstowa. W maju ukazywały się teksty związane z Majówką czy trwającymi właśnie maturami. Kapitan Nostres komentuje kontekstualnie i z humorem rzeczywistość.
W maju wśród haseł znalazły się m.in. uspokajające słowa:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- „Spokojnie. Majówka już niedługo”
- „Spokojnie. Za 5 lat nie będziecie nawet pamiętać ocen”
- „Spokojnie. Matura to dopiero pierwszy z ważnych egzaminów”