Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kapitan Nostres nadaje do maturzystów…

Na ekranach LED umieszczonych na centrali Grupy PZU emitowana jest reklama kontekstowa - w maju są to teksty dla maturzystów. Kapitan Nostres komentuje kontekstualnie i z humorem rzeczywistość.
O autorze
0 min czytania 2013-05-08

Kapitan Nostres to dostojny i pewny siebie, ale równocześnie komiksowo przerysowany bohater najnowszej kampanii reklamowej PZU. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Jego postać jest wykorzystywana w wielu formatach i na różnych nośnikach w ramach komunikacji 360 stopni. Na ekranach LED umieszczonych na centrali Grupy PZU, emitowana jest reklama kontekstowa. W maju ukazywały się teksty związane z Majówką czy trwającymi właśnie maturami. Kapitan Nostres komentuje kontekstualnie i z humorem rzeczywistość.

W maju wśród haseł znalazły się m.in. uspokajające słowa:

  • „Spokojnie. Majówka już niedługo”
  • „Spokojnie. Za 5 lat nie będziecie nawet pamiętać ocen”
  • „Spokojnie. Matura to dopiero pierwszy z ważnych egzaminów”