Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LAVAZZA serwuje kolejnego asa, podpisując nową, trzyletnią umowę z Wimbledonem

Jako Oficjalna Kawa Turnieju siódmy rok z rzędu, Lavazza zaprosiła tenisową gwiazdę i Globalnego Ambasadora marki Andre Agassiego na tegoroczny turniej Wielkiego Szlema.
O autorze
2 min czytania 2017-07-17

Lavazza, jeden z wiodących producentów kawy na świecie, poinformowała o podpisaniu nowej, trzyletniej umowy z tenisowym turniejem Wimbledon, na mocy której pozostanie Oficjalną Kawą Turnieju. Partnerstwo rozpoczęte w 2011 r. okazało się wielkim sukcesem, a teraz zostało przedłużone do 2019 r.

Z tej okazji Lavazza zaprosiła na turniej swojego tegorocznego Globalnego Ambasadora – legendarnego tenisistę Andre Agassiego. Agassi, który właśnie obchodzi 25-letnią rocznicę zdobycia swojego pierwszego wielkoszlemowego tytułu na kortach Wimbledonu w 1992 r., ponownie zawita w All England Club. „Wimbledon – jak kiedyś zauważył Agassi – to miejsce, w którym dzieje się magia”.

Wiceprezes firmy Lavazza, Marco Lavazza, powiedział: „Cieszymy się niezmiernie, że będziemy współpracować z Wimbledonem przez następne trzy lata, kontynuując wieloletnie partnerstwo na jednym z kluczowych rynków dla naszej firmy. Jesteśmy dumni, że stanowimy część najważniejszego turnieju na świecie i że nasza współpraca rośnie w siłę. Mianowanie Agassiego Globalnym Ambasadorem jest dla nas kolejnym milowym krokiem, a ja osobiście cieszę się na ekscytujący rok współpracy z jednym z największych sportowców w historii”.

Wimbledon jest rozgrywany od poniedziałku 3 lipca do soboty 16 lipca, a Lavazza obsługuje ponad 200 automatów z kawą w 60 punktach usługowych podczas dwóch tygodni turnieju. Należy do nich 13 barów i restauracji, firmowe punkty gastronomiczne, salon prasowy, a także obszary zarezerwowane dla zawodników i sędziów. Oczekuje się, że w tym roku miłośnicy tenisa wypiją nawet milion filiżanek prawdziwej włoskiej kawy, zarówno na prestiżowych obiektach Wimbledonu, jak i na zewnątrz, w najsłynniejszej angielskiej kolejce, w której widzowie niecierpliwe oczekują na zdobycie biletów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dyrektor medialny i handlowy AELTC, klubu organizującego Wimbledon, Mick Desmond, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Lavazza pozostanie Oficjalną Kawą Turnieju przez następne trzy lata. Cieszymy się też, że były mistrz Wimbledonu Andre Agassi wraca do All England Club jako Globalny Ambasador kawy Lavazza”.

Z biegiem lat wielu mistrzów i ekspertów współpracowało z marką Lavazza w charakterze ambasadorów, m.in. Pat Cash, Goran Ivanisevic, Caroline Wozniacki i Thanasi Kokkinakis. Ten rok nie jest wyjątkiem – Andre Agassi dołącza do firmy Lavazza jako jej Globalny Ambasador na wszystkich czterech turniejach Wielkiego Szlema i jako twarz wszystkiego, co firma robi w związku z tenisem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród wielu osiągnięć Agassiego jest 60 triumfów w ATP World Tour, w tym osiem tytułów Wielkiego Szlema w grze pojedynczej, oraz sześciokrotne bycie liderem w światowym rankingu na koniec sezonu. Dobrze koreluje to z marką Lavazza jako jednego z największych producentów kawy na świecie, który reprezentuje włoską doskonałość w ponad 90 krajach świata i może pochwalić się bogatym dziedzictwem innowacyjności oraz jakości. Agassi, znany miłośnik kawy, mówi: „Pierwsze, co robię rano, to wypijam filiżankę czarnej kawy na dobry początek dnia. O swojej miłości do kawy pisałem w autobiografii, więc partnerstwo z firmą Lavazza, od dawien dawna liderem branży, jest dla mnie czymś naturalnym. Lavazza nie tylko wynalazła mieszankę kaw ponad 120 lat temu, ale pracuje z pasją, aby produkować autentyczną włoską kawę najwyższej jakości, którą znam i uwielbiam od lat”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Świadectwem globalnego zaangażowania firmy w rozgrywki tenisowe jest to, że Lavazza jako jedyna marka spożywcza jest partnerem wszystkich czterech turniejów wielkoszlemowych – drugi rok z rzędu – i serwuje najlepiej sprzedającą się włoską kawę ponad trzem milionom fanów tenisa nie tylko w Wimbledonie, ale również na prestiżowych turniejach Roland Garros, US Open oraz Australian Open.