Dla firmy prowadzony jest profil na Facebooku. Działania PR i e-PR obejmują prowadzenie biura prasowego wydawnictwa oraz współpracę z twórcami internetowymi. Wśród produktów objętych strategią promocji znalazły się m.in. innowacyjne kolorowanki i karty 3D wykorzystujące możliwości Rozszerzonej Rzeczywistości (Augmented Reality).
Wydawnictwo Beata Piętka oferuje wysokiej jakości usługi i produkty tworzone we współpracy z klientami. Bogata oferta dla szkolnictwa obejmuje mapy geograficzne i historyczne. W ofercie firmy znajdują się także atlasy dla dzieci oraz szereg produktów edukacyjnych. W asortymencie firmy jest ponad 550 produktów adresowanych do administracji, szkolnictwa, służb dyplomatycznych oraz osób prywatnych, a przede wszystkim dla dzieci.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Bogata i zróżnicowana oferta działającego od ponad 20 lat Wydawnictwa Piętka, pozwala kreować interesujące dla grupy docelowej treści, zarówno w obszarze media relations, jak i we współpracy z influencerami – mówi Anna Dziedzic, Managing Director 365 agencja. To także okazja do promocji innowacyjnych rozwiązań adresowanych do dzieci i ich rodziców – dodaje.
Za realizację działań po stronie 365 agencja odpowiada Aleksandra Lągawa (PR Manager) oraz Anna Kuś (Key Account Manager).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024