Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Powstała spółka SYNCHROlab Sp. z o.o.

SYNCHROlab, powołana wiosną ubiegłego roku wewnętrzna struktura Jet Line zaczyna samodzielne życie. Powstała właśnie SYNCHROlab Sp. z o.o. – agencja użytecznej reklamy.
O autorze
1 min czytania 2017-08-23

SYNCHROlab to laboratorium użytecznej reklamy. Dostarcza kreatywne pomysły komunikacyjne i zintegrowane usługi produkcyjne. Projektuje, konsultuje i realizuje projekty multidyscyplinarne, służące policzalnej i konkretnej komunikacji marketingowej.

– Dość długo myśleliśmy, jak najlepiej o nas opowiedzieć i doszliśmy do wniosku, że właśnie myślenie jest jednym z trzech kluczowych słów. Definiuje nas myślenie i działanie. Jesteśmy praktykami, którzy wymyślają. Uważam też, że reklama ma czemuś i komuś służyć, ma być użyteczna i użyteczność jest trzecim kluczowym dla nas hasłem – mówi Andrzej Maszewski, prezes zarządu SYNCHROlab Sp. z o.o.

Andrzej Maszewski, od blisko 20 lat pracujący z Jet Line, twórca i dotychczasowy szef działu produkcji, kieruje rozwojem i zarządza spółką SYNCHROlab. Radek Miklaszewski, dotychczas zarządzający tą strukturą w ramach Jet Line, od lipca br. jest CEO agencji Directors.

SYNCHROlab wspiera i buduje komunikację marek m.in. z sektora budowlanego, telekomunikacyjnego i finansowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj