Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Katarzyna Legutko dołącza do ContentHouse i rozwija dział mediowo-analityczny

Katarzyna Legutko objęła nowe stanowisko Media Manager w agencji ContentHouse. W ramach swoich obowiązków zajmie się rozwijaniem nowopowstającego działu mediowo-analitycznego.
O autorze
1 min czytania 2017-08-23

Katarzyna Legutko w branży marketingowej działa aktywnie od 6 lat. Zaczynała jako social media specialist i copywriter. Następnie była senior content specialist i odpowiada za opracowywanie strategii content marketingowych, ich egzekucję oraz prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku. Na kolejnym zajmowanym stanowisku pracowała jako strateg ds. komunikacji marketingowej.

W ContentHouse jako Media Manager zajmie się rozwojem narzędzi budujących dotarcie z treścią do wybranej grupy odbiorców oraz analizą tych odbiorców pod kątem efektów biznesowych, jakie mogą przynosić Klientom. Będzie również odpowiedzialna za opracowywania strategii content marketingowych dla nowych Klientów agencji. Katarzyna Legutko ma duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych oraz w wyszukiwarkach.

– Content marketing i zaawansowana analiza danych to podstawa obecnej komunikacji, dlatego poszerzamy nasze kompetencje na tym polu – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, oraz dodaje: – Katarzyna będzie również odpowiedzialna za współpracę z klientami ContentHouse w obszarze analizy procesów biznesowych po stronie firmy, którą obsługujemy, w celu zapewnienia maksymalnej skuteczności realizowanych kampanii pod kątem realizacji celów komunikacyjnych i biznesowych.

Prywatnie Katarzyna uwielbia powieści kryminalne, puzzle i kolorowanki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj