OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę

eCommerce

partnerem merytorycznym działu jest EDRONE ECRM FOR ECOMMERCE

OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę

Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Prografix na dedykowany system B2B do direct mailingu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”. Do przetargu stanęło 5 firm.

Przedmiotem zapytania ofertowego było stworzenie i wdrożenie internetowej platformy e-commerce. Prace potrwają do końca stycznia 2018r. Całość projektu koordynuje Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do komunikacji i prezentacji oferty dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij