Przedmiotem zapytania ofertowego było stworzenie i wdrożenie internetowej platformy e-commerce. Prace potrwają do końca stycznia 2018r. Całość projektu koordynuje Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.
To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do komunikacji i prezentacji oferty dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024