Marta Berto w swojej wieloletniej karierze kierowała działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival, firmy dystrybucyjnej Against Gravity oraz Alchemy Film and Moving Image Festival w Szkocji. Współpracowała także m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Ostatnio była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii, gdzie pełniła funkcję Marketing and Development Manager.
„Bardzo się cieszymy, że nasz zespół wzmocni specjalistka z wszechstronnym, międzynarodowym doświadczeniem. Jestem pewny, że dzięki współpracy z Martą i całym teamem Audioriver wciąż będzie się rozwijał i osiągnie poziom jednego z najbardziej rozpoznawalnych festiwali w Europie” – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, prezes zarządu Fundacji Jest Akcja!, organizatora festiwalu. „Bardzo dziękuję Łukaszowi za jego pracę i nieoceniony wkład we wspólne tworzenie festiwalu od jego pierwszej edycji i życzę mu powodzenia w realizacji nowych planów.” – dodał Orlicz-Rabiega.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Audioriver to jeden z trzech największych polskich festiwali muzycznych. W lipcu br. zgromadził na plaży w Płocku, aż 30 tysięcy osób, a wartość działań reklamowych i PR osiągnęła blisko 20 mln zł.