Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Vizeum wspiera wejście do kin filmu „Pomiędzy nami góry”

Należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin dystrybuowanego przez Imperial Cinepix filmu "Pomiędzy nami góry".
O autorze
1 min czytania 2017-10-06

Najnowszy film w reżyserii Hany Abu-Assad’a wchodzi do polskich kin 20 października. W rolach głównych występują Idris Elba („Pacific Rim”, „Prometeusz”, „Luther, „Plaga”) oraz Kate Winslet („Lektor”, „Marzyciel”, „Titanic”).

Bohaterowie filmu, dwoje obcych sobie ludzi, którzy uchodzą z życiem z katastrofy małego samolotu, uwięzionych zostaje w niedostępnych, skutych lodem górach. Kiedy uświadamiają sobie, że spodziewana pomoc nie nadejdzie, zmuszeni są wyruszyć w kilkusetkilometrową podróż przez dziką okolicę. Po drodze muszą stawić czoło nie tylko niewyobrażalnym przeciwieństwom losu, lecz także nieoczekiwanej namiętności.

Film będzie wspierany w kinach, w social media, a także na wybranych serwisach VOD. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum, kampanię VOD w modelu programmatic zrealizował Amnet Polska. Kreację przygotowała agencja iProspect, a za działania social media opowiada Isobar Polska. Za wsparcie filmu w kinach odpowiada zespół Imperial Cinepix.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj