Od kilku lat fundamentem komunikacji Coccodrillo są wizerunkowe sesje fotograficzne z udziałem dziecięcych modeli. Dwa razy w roku – wiosną i jesienią – przy okazji wprowadzania na rynek nowych kolekcji, działania promocyjne marki są intensyfikowane. Tak też stało się i tym razem – zróżnicowane materiały z sesji, zarówno te bardziej wizerunkowe, jak i te produktowe, zostały wykorzystane w kreacjach billboardów i citylightów umieszczonych w wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce. Uzupełnieniem kampanii jest także aktualny katalog oraz materiały POSM, m.in. aranżacje witryn sklepowych.
Pomarańcza, podobnie jak przy poprzednich kampaniach, w ramach długofalowej współpracy z Klientem, odpowiedzialna była za koncept kreatywny, realizację sesji, jak i egzekucję kreatywną kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024