Nowa PRINCESSA Brownie – zaskakujące stany przyjemności

Nowa PRINCESSA Brownie – zaskakujące stany przyjemności

Już w najbliższy poniedziałek rusza nowa kampania ATL-owa dla marki PRINCESSA.

Kampania w TV, kanałach on-line video i social mediach potrwa kilka tygodni. Za kreację spotu dla limitowanej edycji wafli PRINCESSA Brownie o smaku amerykańskiego brownie - odpowiada agencja J. Walter Thompson Group Poland.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Produkcja spotu powierzona została Papaya Films, za postprodukcję odpowiada Orka, a za planowanie mediów - MEC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij