Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bartłomiej Brzoskowski dołącza do Kamikaze jako Senior Strategy Planner

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Bartłomiej Brzoskowski, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner. Poprzednio pracował jako Account Director w agencji Feno.
O autorze
1 min czytania 2017-10-25

Karierę w branży digital Bartłomiej Brzoskowski rozpoczynał siedem lat temu, jako Social Media Specialist (a później Social Media Manager) w agencji Digital One. W latach 2012-2014 pracował w agencji FaceAddicted jako Social Media Director & Client Service Director, obsługując takie marki i klientów jak: Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska, Frugo, Remington, Eurosport, COSTA by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla, Wasa.

W latach 2014-2015 był Media Directorem w agencji Fenomem (obecnie Feno), gdzie pracował z zespołem mediowym oraz zespołem obsługującym marki w kanałach digital, odpowiadał za nadzór prowadzonych kampanii mediowych, przygotowywanie ofert mediowych oraz utrzymanie relacji z kluczowymi klientami.

W latach 2015-2017, jako Account Director w agencji Feno, współpracował z zespołem obsługi klienta, z działem kreacji oraz działem mediowym w przygotowywaniu strategii komunikacji dla marek obsługiwanych przez agencję. Wśród klientów i marek obsługiwanych przez niego w Feno znaleźli się m.in. Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Intersnack Europe.

W agencji Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski odpowiedzialny będzie za prace strategiczne z kluczowymi klientami agencji. Jego wszechstronne doświadczenie z obszaru zarządzania klientami oraz Social Media przełoży się również na rozwój oferty agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing