W terminie od 3 do 16 czerwca po Polsce podróżuje zaprojektowana i wyprodukowana przez Agencję Reklamową CzART specjalna filmowo-kulinarna przyczepa Tesco. Jej wnętrze zaaranżowane jest na wzór kuchni Krysi, znanej z animowanych reklam tej sieci. Przyczepa ta pojawi się na rodzinnych piknikach przed wybranymi sklepami, a jej główną atrakcją będzie możliwość wzięcia udziału w konkursie i nagranie krótkiego filmiku na temat: „Opisz w ciekawy sposób najbardziej wyjątkowy smak jaki znasz”. Wszystkie osoby, które zdecydują się nagrać swoje pomysły przed kamerą, będą miały okazję na dalsze poszukiwania ulubionych smaków podczas degustacji odbywających się równolegle z eliminacjami konkursowymi.
Ci zaś, którzy nie mają możliwości pojawienia się przed sklepami, również mogą wziąć udział w zabawie. Pomoże w tym udostępniona na stronie Tesco.pl aplikacja do rejestrowania wideo. Następnie od 17 do 21 czerwca odbędzie się głosowanie internautów na podstawie, którego zostanie wybranych 100 najlepszych prezentacji, a spośród nich jury wybierze 6 finałowych. Do finału z tzw. „dziką kartą” dostanie się także jeden z internautów głosujący na docelowe miejsce pobytu zwycięzcy oraz jeden ze słuchaczy Radia ZET.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Finaliści zostaną zaproszeni na rodzinne gotowanie do Gliwic pod okiem Roberta Makłowicza. Będą mieli za zadanie przygotowanie trzech potraw z dostarczonych produktów marki Tesco. Zwycięzców wyłoni jury.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024