Spoty zachęcają do przeniesienia się na stronę internetową Oddano.pl, z której nie można zbyt wiele wywnioskować. Choć postacie Rulona i Drobnego są dla całej kampanii charakterystyczne, do tej pory nie wiadomo, co kampania ma na celu. Jedno jest pewne – krótkie filmiki to tylko teaserowy etap akcji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcję przygotowała agencja Brasil.
PS
To nie pierwsza akcja polskich gangsterów w sieci. Jakiś czas temu aktorzy z „Chłopaki nie płaczą” spotkali się ponownie na planie zdjęciowym w zupełnie innej odsłonie. Tym razem ostrzegają przed zakupami przez internet.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W dwuminutowym filmie gangsterzy dawali rady, dzięki którym bezpiecznie możemy korzystać z serwisów ogłoszeniowych w Internecie. „Nie ma szmalu – nie ma towaru” zobaczcie pierwszy odcinek miniserialu OLX.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Dlaczego Magdzie Gessler nie smakował gulasz, dlaczego według Wojciecha Cejrowskiego kury powinny być w każdym domu? Tego mogliśmy się dowiedzieć z rad “Szefa wszystkich szefów”