Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakiś lamus wisi Ci hajs? Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński mają na niego sposób w kampanii Rodzina Oddano

Jakiś lamus wisi Ci hajs? Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński mają na niego sposób w kampanii Rodzina Oddano
Niedawno w Internecie pojawiły się spoty tajemniczej kampanii Oddano. W rolę gangsterów odzyskujących pieniądze wcielili się Andrzej Grabowski oraz Tomasz Oświeciński, którzy pokazują, jak będzie wyglądał ich mafijny skok.
O autorze
1 min czytania 2017-11-16

Spoty zachęcają do przeniesienia się na stronę internetową Oddano.pl, z której nie można zbyt wiele wywnioskować. Choć postacie Rulona i Drobnego są dla całej kampanii charakterystyczne, do tej pory nie wiadomo, co kampania ma na celu. Jedno jest pewne – krótkie filmiki to tylko teaserowy etap akcji.


Akcję przygotowała agencja Brasil.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsza akcja polskich gangsterów w sieci. Jakiś czas temu aktorzy z „Chłopaki nie płaczą” spotkali się ponownie na planie zdjęciowym w zupełnie innej odsłonie. Tym razem ostrzegają przed zakupami przez internet.

W dwuminutowym filmie gangsterzy dawali rady, dzięki którym bezpiecznie możemy korzystać z serwisów ogłoszeniowych w Internecie. „Nie ma szmalu – nie ma towaru” zobaczcie pierwszy odcinek miniserialu OLX.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dlaczego Magdzie Gessler nie smakował gulasz, dlaczego według Wojciecha Cejrowskiego kury powinny być w każdym domu? Tego mogliśmy się dowiedzieć z rad “Szefa wszystkich szefów”