Rynek start-upów coraz szybciej dojrzewa i profesjonalizuje się, dlatego współpraca w zakresie marketingu coraz częściej powierzana jest agencjom zewnętrznym.
Reality Games to start-up z branży gier mobilnych. Krakowskie studio jest autorem popularnej, w m.in. w USA gry na smartfony opartej o Big Data – Landlord Real Estate Tycoon oraz Donut Trumpet – gry wykorzystującej wizerunek Donalda Trumpa. Gry polegają na wykupywaniu udziałów w nieruchomościach, które znajdują się w realnym świecie, jak Biały Dom czy Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Obecnie gry Reality Games zrzeszają ponad 5 mln aktywnych użytkowników z całego świata.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach współpracy ContentHouse jest odpowiedzialny za prowadzenie działań content marketingowych na portalach branżowych związanych z grami mobilnymi. Agencja jest odpowiedzialna na razie za działania na rynek polski, jednak krakowski start-up działa na całym świecie.
Współpraca została nawiązana w ramach rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024