Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Jaszczyk dyrektorem generalnym i prezesem zarządu PepsiCo Polska

Firma PepsiCo mianowała Michała Jaszczyka Dyrektorem Generalnym i Prezesem Zarządu PepsiCo Polska. Objął on stanowisko z dniem 1 czerwca 2018 r.
O autorze
1 min czytania 2018-06-05

Przez ostatnie trzy lata Michał Jaszczyk z sukcesem zarządzał sprzedażą produktów z oferty PepsiCo w Polsce i dzięki swojemu ogromnemu doświadczeniu, zdolnościom przywódczym oraz determinacji do osiągania sukcesów, konsekwentnie realizował doskonałe wyniki.

Michał Jaszczyk od ponad dekady działa na polskim rynku FMCG, zajmując się poprawą efektywności w różnych organizacjach, w których pracował oraz konsekwentnie dostarczając znaczące wzrosty dochodów i zysków. Pod jego przewodnictwem PepsiCo zrealizowało w Polsce szereg istotnych projektów i inicjatyw, m.in. z obszaru systemów sprzedaży, zarządzania przychodami, efektywności działań trade marketingowych oraz rozwoju marek spożywczych. Dał się także poznać jako inspirujący lider, który dba o rozwój talentów.

„Objęcie stanowiska Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PepsiCo Polska jest dla mnie wyróżnieniem oraz wyzwaniem. Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie pomoże mi w realizacji ambitnych planów firmy dotyczących polskiego rynku, który jest bardzo ważny dla PepsiCo. Mamy tutaj bardzo dobrą pozycję, dzięki udanej współpracy z klientami oraz naszym znanym markom słonych przekąsek i napojów, które lubią polscy konsumenci” – powiedział Michał Jaszczyk, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu PepsiCo Polska.

Michał Jaszczyk będzie raportował do Christophe’a Guillé, starszego wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj