W pierwszej polskiej edycji globalnego projektu uczestniczy ponad 23 000 uczniów szkół podstawowych. Projekt realizowany jest w oparciu o lekcje warsztatowe mające na celu podniesienie pewności siebie nastolatków oraz szkolenia edukacyjne dla nauczycieli prowadzone przez eksperta programu Marię Rotkiel – psycholog, terapeutkę rodzinną, trenerkę rozwoju osobistego. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka.
Wszystkie szkoły, które wezmą udział w Programie, otrzymają nieodpłatnie dostęp do atrakcyjnych prezentacji dla uczniów, ciekawych materiałów wideo, kart ćwiczeń dla uczniów oraz instruktażowych poradników i szkoleń dla nauczycieli.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za wdrożenie programu w Polsce odpowiada agencja Ad Craft. Prowadzi ona działania od stycznia br.