Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Weronika Mirowska została business development directorem w Platige Image

Do zespołu studia postprodukcyjnego Platige Image dołączyła Weronika Mirowska. W nowo utworzonym dziale business development będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych projektów, relacje z klientami i partnerami spółki oraz rozwój procesów biznesowych.
O autorze
1 min czytania 2019-03-05

Weronika Mirowska wcześniej we współpracy z kluczowymi domami produkcyjnymi oraz agencjami reklamowymi zajmowała się koordynacją postprodukcji spotów reklamowych, m.in. dla: BMW, Audi, Orange, Hortexu, Getin Banku, Vectry, Milki czy Nestle. Dysponuje także bogatym doświadczeniem zdobytym przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych, m. in. „Trzech Muszkieterów” Sergeia Zhigunowa oraz „The Big Leap” Kristofera Rusa.

Szukaliśmy osoby, która będzie partnerem merytorycznym dla nowych i aktualnych klientów Spółki. Jestem pewien, że doświadczenie Weroniki Mirowskiej, która z branżą reklamową oraz postprodukcją jest związana od kilkunastu lat, pozwoli jej nie tylko zadbać o wysoki poziom relacji z klientami, ale także rozwój projektów biznesowych – mówi Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image S.A.

Weronika Mirowska poprzednio pracowała jako postproduction manager w Film Garden, dyrektor produkcji w ATM FX (ATM Grupa), producent w Badi Badi i Orce oraz CEO w Nano Fx Studios, a przed dołączeniem do zespołu Platige Image jako head of business development w studiu postprodukcyjnym Coloroffon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj