Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wielki finał kampanii „Wyzwanie Smaku”

„Wyzwanie Smaku” podjęło 85 000 Polaków, a 64% z nich wybrało smak Pepsi. To wyraźnie więcej niż w innych krajach w których Pepsi organizowała podobną zabawę. Test - zabawa pozwalał na porównanie dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola i wybranie, który z nich lepiej smakuje.
O autorze
1 min czytania 2013-09-13

Przez całe lato Pepsi zachęcała Polaków do wspólnej zabawy i przetestowania swoich kubków smakowych – ostatnia okazja 14 września w Nowej Soli.

Ideą akcji było zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i sprawdzenie, który z oferowanych napoi lepiej im smakuje. Uczestnik testu otrzymywał do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych, przezroczystych kubkach i sam wybierał bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiadywał się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane były w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek.

Kampania prowadzona była od początku lipca do początku września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce. „Wyzwanie Smaku” odwiedziło m.in.: Gdynię, Mielno, Szczecinek, Mikołajki, Kraków, Zakopane, Poznań, Augustów, Jarocin, Kołobrzeg, Łódź i Szczecin.

„Wyzwanie Smaku” podjęło 85 000 Polaków, a 64% z nich wybrało smak Pepsi. To wyraźnie więcej niż w innych krajach w których Pepsi organizowała podobną zabawę. Test – zabawa pozwalał na porównanie dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola i wybranie, który z nich lepiej smakuje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj