Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nóż, plusz i już – program lojalnościowy w sklepach Żabka oraz Freshmarket

25 września 2013 roku specjalnie dla lojalnych klientów w sieciach sklepów Żabka oraz Freshmarket ruszył nowy program lojalnościowy o nazwie „Nóż, plusz i już”.
O autorze
0 min czytania 2013-09-24

– Kolejny program, jaki zaproponowaliśmy naszym klientom, to kontynuacja dotychczasowych działań, umożliwiających uzupełnienie kolekcji zarówno wspaniałych maskotek jak i noży, o kolejne fantastyczne nagrody. Mechanizm programu jest prosty: klienci za zakupy w sklepach sieci Żabka lub Freshmarket będą otrzymywać znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby znaczki będzie można wymienić na jedną z wybranych nagród – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.

W programie „Nóż, plusz i już” można wybrać maskotki w postaci 6 zwierzątek z farmy: świnka, osiołek, owca, koń, krówka oraz pies pasterski. Miłośnicy kuchni mogą z kolei wymieniać znaczki na wyjątkowe na rynku noże: nóż do chleba, nóż mały „Santoku” oraz nóż uniwersalny marki Thomas by Rosenthal Group.

Program trwa od 25 września 2013 r. do 18 marca 2014 r. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj