Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Teatr Kamienica promuje najnowszy spektakl „Blef” utworem i teledyskiem z udziałem aktorów

Warszawski Teatr Kamienica z przytupem otwiera nowy sezon teatralny 2019/2020. Z końcem sierpnia br. zorganizował, na wzór największych stacji telewizyjnych, pierwszą taką teatralną ramówkę, a teraz wypuścił do sieci specjalny utwór i teledysk promujący najnowszą premierę.
O autorze
1 min czytania 2019-09-05

Marcin Perchuć, Ilona Wrońska, Jan Wieczorkowski, Maciej Wierzbicki oraz pozostali aktorzy sztuki „Blef” wystąpili w specjalnym teledysku, który promować ma nowoczesny spektakl o korporacji. Swoich głosów do muzycznej produkcji użyczyła pozostała część obsady, czyli Katarzyna Ankudowicz, której warsztat wokalny publiczność mogła poznać choćby z programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, a także Kamil Kula i Adam Serowaniec. To prawdopodobnie pierwsza taka sytuacja, kiedy do spektaklu teatralnego powstaje dedykowany utwór i teledysk.

– Pomysł zrodził się tak naprawdę z możliwości. Mając ekipę wspaniałych aktorów, studio nagrań, kostiumy i wszelkie zasoby techniczne, jakimi dysponuje Teatr Kamienica, szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Angażując się w tę produkcję chcieliśmy trafić do młodszej grupy naszych widzów dla których standardowe formy promocji przyjęte w branży kulturalnej są już zbyt pospolite. Największym wyzwaniem tego projektu było zgranie wszystkich osób potrzebnych na planie oraz ich ograniczenia czasowe – aktorów, realizatorów etc., bo trzeba pamiętać, że utwór i teledysk nagrywaliśmy w czasie wakacyjnym – mówi Patrycja Pawlik, manager PR i komunikacji marketingowej teatru.

Produkcją filmową na zlecenie Teatru Kamienica zajęła się Empaya Film, natomiast za stronę muzyczną odpowiadał Mateusz Śliwa wraz ze Studiem Kamienica. Premierę teledysku poprzedzały w social mediach specjalne teasery, przedstawiające sylwetki każdego z aktorów, jednocześnie nawiązujące do fabuły spektaklu. Uzupełnieniem teledysku jest kampania outdoorowa oraz internetowa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj