Golden Drum 2013 - Grand Prix dla Getin Noble Bank

Golden Drum 2013 - Grand Prix dla Getin Noble Bank

9 października w Portorożu w Słowenii rozpoczął się 20. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum. Grand Prix zdobył Getin Bank. Wśród pierwszych laureatów znalazły się także Ogilvy & Mather Warsaw, John Pitcher i 180heartbeats + JUNG v. MATT

Do konkursu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów, w tym 121 z Polski. Pierwszego dnia festiwalu poznaliśmy laureatów w kategoriach Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns i Events.

Laureaci z Polski

Getin Noble Bank zdobył Grand Prix i Golden Drum w kategorii New or innovative za nagrodzony także kanneńskim Lwem projekt Karta MasterCard Display:

Ogilvy & Mather Warsaw zdobyła dwa Złote Bębny w kategoriach Radio i Events za kampanię "Język polski jest ą ę":

180heartbeats + JUNG v. MATT nagrodzono Srebrnym Bębnem w kategorii Digital za projekt "Good deal for good" dla UNICEF:

John Pitcher Warszawa otrzymał Silver Drum w kategorii Mobile za aplikację "Zbędne kalorie" przygotowaną dla PCK:

Pozostali laureaci 

Golden Drum Grand Prix w kategoriach Radio, New or innovative oraz Events zdobyła nagrodzona Tytanowym Lwem Kampania "10 meters apart" przygotowana przez macedońską agencję New Moment New Ideas Company ze Skopje:

Przygotowany dla marki adidas przez TBWA/Helsinki projekt "adidas Window Shopping" zdobył Grand Prix  w kategorii Digital i Złote Bębny w kategoriach Mobile i New or innovative:

Grand Prix w kategorii Direct campaigns i Golden Drum w kategorii Events zdobył izraelski projekt "Pay as you wish. Hummus Restaurant" zrealizowany przez Baumann Ber Rivnay Saatchi &Saatchi dla Achla Hummus:

Golden Drum Grand Prix w kategorii Digital campaigns nagrodzono rumuński projekt "Why Don't You Come Over?", który dla Gandul.info przygotowała agencja GMP Advertising & WEBSTYLER:

w kategorii Digital, Digital Campaigns i Mobile nagrodzono jeszcze:

Golden Drum: "One photo a day in the worst year of my life" Saatchi & Saatchi Belgrade:

Golden Drum: "Ride of your life" Mark BBDO dla Mercedesa:

Golden Drum: "Bucharest Not Budapest" BV McCann Erickson Romania:

Golden Drum: Turkish Airlines Eye of the Fan

Golden Drum: Donate with Style McCann Erickson Digital z Izraela:

Silver Drum: Sound Studio Holly Website

Share openning: 

Accessibility Map

Earth Hour 2013 : In the Name of Change

Banner Curtain

Coca-Cola - Share Your Voice

KFC Bite to win

Pogometr

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij