W najnowszej kampanii Hennessy pokazuje, że wbrew powszechnej opinii, smakiem koniaku można cieszyć się nie tylko w czystej postaci. Filmy ukażą się w mediach społecznościowych artystów, mark oraz na kanale YouTube portalu muzycznego CGM. Pierwszym artystą, z którym Hennessy publikuje film jest KIZO.
Jest to już kolejna muzyczna kampania Hennessy w Polsce. Na początku tego roku nowym ambasadorem marki został Miuosh. W ramach współpracy z artystą powstała seria wideo testimoniali oraz dedykowany teledysk do utworu „Lhotse”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację, strategię, produkcję, współpracę z artystami oraz komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja high&.