Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Melissa stworzy buty z modeli, które przynieśli do sklepów klienci

Marka Melissa od lat konsekwentnie realizuje działania sprzyjające środowisku. Jeszcze w 2019 roku, 15 października wstrzymała sprzedaż w ponad 300 sklepach, aby w Dniu Etycznego Konsumpcjonizmu promować modę przyjazną środowisku. W 2020 roku zobaczymy efekty tej akcji.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Melissa, marka obuwia i dodatków spółki Grendene, świętuje 40. rok swojej działalności specjalnymi projektami. Nieustannie rozwija się i przedstawia nowe produkty, ale teraz stawia kolejny krok w stronę mody przyjaznej środowisku.

W Dniu Etycznego Konsumpcjonizmu – 15 października – wszystkie 300 sklepów marki wstrzymało sprzedaż, umożliwiając klientom oddanie swoich starych butów Melissa, które nie nadawały się już do noszenia. Witryny zostały opróżnione, a sklepy oznaczono napisami „Pause”.

Projekt miał na celu przekonanie klientów, że tworzywo, którego używa Melissa, może być wykorzystywane w zamkniętym obiegu. W 100% wegańskie i zdatne do recyklingu, powstaje przy użyciu surowców wtórnych i może być przetwarzane wielokrotnie.

Udowodni to seria klasycznego modelu butów Melissa, Messia Flox, która trafi do sprzedaży w 2020 roku, a powstanie w wyniku recyklingu zebranych butów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To także kolejny etap w podróży marki Melissa w stronę zrównoważonej mody, która opiera się na przetwarzaniu zużytych produktów, edukacji ekologicznej i rozwoju różnorodności. Polityka 100% zdatności produktów do recyklingu umożliwia klientom Melissa zrównoważone zakupy, a ten i kolejne projekty przedstawią sposoby, w które każdy może mieć wpływ na środowisko – dzięki swoim decyzjom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing