Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konferencja „Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion” już 26 marca w Warszawie

Uczestnicy wydarzenia „Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion” dostaną podaną w pigułce wiedzę o internetowym rynku i sposobach dotarcia do klientów właśnie dzięki e-narzędziom.
O autorze
1 min czytania 2020-01-16

Ekspertami podczas wydarzenia „Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion” będą:

  • Gość specjalny: Joanna Jabłczyńska – Radca prawny, aktorka
  • Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
    „7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku”
  • Klaudia Rogacz – Kierownik Działu Visual Merchandisingu, ETOS
    „Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej”
  • Aleksandra Maciejewicz – Partner, LAWMORE
    „Sprzedaż produktów modowych przez Internet – wybrane prawne aspekty”
  • Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24
    „Wykorzystanie monitoringu internetu w branży fashion”
  • Łukasz Głombicki – CEO, Whisky Media
    „Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing”
  • Katarzyna Rawa – Account Manager/Team Leader, Business Factory
    „Strategia marketingowa oraz najważniejsze rozwiązania sprzedażowe na Facebooku dla branży fashion”

Rozwinięcia powyższych tematów znajdują się na stronie wydarzenia pirbinstytut.pl/index.php/branza-fashion

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 10.03.2020:

  • 199 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
  • 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 11.03.2020:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 299 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
  • 1 500 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Z hasłem: db1512 otrzymasz 20% zniżki na udział. Hasło należy wpisać w formularzu zgłoszeniowym w polu „UWAGI”.

Rejestracja dostępna jest na stronie pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-35

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się