Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#PomaganiePrzezSzukanie – ruszyła akcja na rzecz bezdomnych czworonogów

Trwa akcja #PomaganiePrzezSzukanie organizowana przez notiOne we współpracy z Karmimy Psiaki. notiOne to lokalizator oparty na technologii Bluetooth, który ułatwia odnalezienie zaginionego czworonoga, nawet na drugim końcu miasta. Teraz umożliwia pomaganie także tym zwierzakom w schroniskach.
O autorze
1 min czytania 2020-02-25

Akcja #PomaganiePrzezSzukanie oprócz zapewnienia realnego wsparcia bezdomnym czworonogom, ma na celu zapobieganie bezdomności. Wiele zwierzaków w schroniskach to psi uciekinierzy – ofiary niedomkniętych furtek i pokazów fajerwerków. Dzięki zwiększeniu sieć telefonów odbierających sygnał z lokalizatora na psich obrożach, damy im szansę na bezpieczny powrót do domu w przypadku ucieczki.

Dodatkowo dzięki darmowej aplikacji notiOne użytkownicy zyskają bezpłatny dostęp do materiałów edukacyjnych i promocji w charytatywnym internetowym sklepie Karmimy Psiaki.

W jaki sposób można pomóc? Wystarczy, że ze strony www.karmimypsiaki.pl/pomaganieprzezszukanie pobierzemy darmową aplikację i założymy w niej konto, a firma notiOne przekaże 50 groszy na wsparcie psiaków i kociaków w schroniskach. Takie pomaganie nic nie kosztuje i nie wymaga dużych nakładów czasu i energii. Pozwala zrobić coś dobrego dla potrzebujących zwierzaków bez wychodzenia z domu.

Pieniądze zebrane w ten sposób zostaną przeznaczone na zakup karmy dobrej jakości do 16 schronisk będących pod opieką akcji Karmimy Psiaki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o akcji #PomaganiePrzezSzukanie znajduje się na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing