Ostatni, lipcowy sondaż Homo Homini wskazuje na rekordowe, bo aż 71 procentowe poparcie społeczeństwa dla prezydenta Komorowskiego. To świetny wynik, zważywszy, że głowa państwa ma swoje korzenie polityczne w tym samym ugrupowaniu, co rządząca partia, która znacznie traci w cytowanych badaniach.
Upływające właśnie 24 miesiące prezydentury zaowocowały liczbą ponad 300 000 informacji (!). Najbardziej aktywnie osobą Bronisława Komorowskiego interesowały się media internetowe, publikując ponad 234 000 materiałów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tylko ostatni tydzień przyniósł na temat głowy państwa ponad 4000 doniesień. Przoduje oczywiście internet z liczbą 1610 materiałów i… social media z 1090 wpisami i komentarzami. Miejsce trzecie należy do radia i telewizji (1038), a poza medialnym prezydenckim podium znalazła się prasa (319).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024