Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kaufland wprowadza usługę kurierską DHL Parcel w kolejnych sklepach

Kaufland odpowiada na rosnącą popularność usług kurierskich, wprowadzając możliwość odbioru i nadawania paczek w kolejnych marketach. Z opcji tej można skorzystać już w 139 sklepach Kaufland.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Od poniedziałku 20 lipca 2020 r. odebrać lub nadać przesyłkę przy okazji zakupów będą mogli klienci sklepów w Częstochowie (ul. Jagiellońska 30), Piastowie (ul. Warszawska 1), Piotrkowie Trybunalskim (ul. Wojska Polskiego 121), Zielonej Górze (ul. Lwowska 2), Zawierciu (ul. Ignacego Jana Paderewskiego 10) i Łodzi (ul. Walerego Wróblewskiego 68). 

Kaufland wprowadził usługę nadawania i odbierania przesyłek DHL Parcel w kwietniu 2019 roku. Początkowo mogli z niej korzystać klienci sieci w 30 lokalizacjach – dziś jest dostępna już w 139 sklepach Kaufland w całej Polsce. Za wdrożenie rozwiązania na terenie wybranych marketów Kaufland odpowiedzialna była spółka Pointpack.pl. Z kolei za realizację samej usługi – firma DHL, będąca światowym liderem w branży logistyki, obecna w ponad 220 krajach świata. 

Przesyłki są obsługiwane przez pracowników w punktach informacyjnych w godzinach otwarcia sklepów. Usługa cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów sieci. Od chwili jej uruchomienia aż do połowy lipca 2020 r. skorzystano z niej blisko 54,5 tysięcy razy. 

Zapewnienie klientom kompleksowej oferty usług przyświeca strategii realizowanej przez sieć Kaufland. Osoby odwiedzające markety mogą skorzystać nie tylko z możliwości nadawania czy odbioru paczek, ale także zlokalizowanych przy wybranych obiektach paczkomatów, stacji paliw czy stacji ładowania samochodów elektrycznych. Ponadto na terenie sklepów sieci znajdują się np. apteki czy punkty gastronomiczne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj