Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Energia ze zbóż – nowa kampania płatków Lubella

Jak brzmi energia ze zbóż? Właśnie tego dowiadujemy się w kolejnej kampanii Lubelli – dedykowanej płatkom śniadaniowym. Pełen chrupania i dziecięcej zabawy spot to kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Najlepsze ze zboża”.
O autorze
0 min czytania 2020-08-04

W nowej kampanii telewizyjnej Lubella pokazuje, że jej płatki śniadaniowe to energia ze zbóż – zapewniająca dzieciom moc do beztroskiej zabawy.

Dźwięki ziarna i chrupania połączone ze stukaniem sztućców, odgłosami sypiących się płatków i dolewanego mleka, przenikają się z dźwiękami dziecięcej zabawy i śmiechu. Tak powstał charakterystyczny rytm, który w unikalny sposób oddaje energię pochodzącą z płatków zbożowych Lubella.

Płatki od Lubelli nie tylko doskonale smakują, ale są też wartościowym produktem. Lubella w nowym spocie podkreśla dobry skład swoich produktów z pełnym ziarnem, z naturalnymi minerałami i witaminą B1 oraz bez oleju palmowego i syropu glukozowego.

Nowa kampania Lubelli emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz w social mediach (Facebook + Instagram).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj