W ramach współpracy agencja odpowiada za wypracowanie i realizację kompleksowej strategii kreatywnej obecności marki w social media. Jest odpowiedzialna również za koncepcję komunikacyjną i bieżącą moderację postów.
– W wypracowanej wspólnie z agencją komunikacji kładziemy jeszcze mocniejszy nacisk na to, co dla marki Finlandia najważniejsze, czyli proces tworzenia, naturę, miejsca i ludzi. Dlatego też zdecydowaliśmy się na mocno storytellingową i wrażeniową komunikację – mówi Maciej Gierula, junior brand manager Finlandia Vodka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Na restrykcyjnym wobec reklamy alkoholu rynku, przebić do świadomości udaje się tylko tym markom, które odważnie postawią na social media jako narzędzia nie tylko komunikacji promocyjnej i produktowej, ale przede wszystkim głoszenia wielkich idei czy budowania equity. Finlandia jest taką marką – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.
Finlandia to już druga, po Jack Daniel’s, marka z portfolio Brown-Forman Polska, która dołączyła w do klientów Agencji K2 w ostatnim czasie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024