Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE organizuje 23. urodziny sieci sklepów Intermarché

Sieć sklepów Intermarché z okazji 23. urodzin Intermarché w Polsce, powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „Odjazdowa Loteria Urodzinowa”. Zlecenie zostało pozyskane przez agencję w wyniku wygranego przetargu.
O autorze
1 min czytania 2020-09-22

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 22 września do 19 października 2020 roku. 

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo zrobić zakupy za minimum 50 zł, a następnie zarejestrować paragon na www.loteriaintermarche.pl lub poprzez aplikację mobilną Intermarche. Za każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji, uczestnik otrzymuje trzy losy w loterii (za zgłoszenie przez www.loteriaintermarche.pl – 1 los). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

W loterii można co tydzień wygrać bony Intermarché o wartości: 100 zł. (15 bonów), 1000 zł. (5 bonów) oraz samochód marki Citroen model C3. Losowania odbywają się w terminach: 1, 8, 15 i 22 października 2020 r.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży oraz poprzez OOH. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Regulamin i więcej informacji o loterii na stronie www.loteriaintermarche.pl 

Słuchaj podcastu NowyMarketing