Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 22 września do 19 października 2020 roku.
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo zrobić zakupy za minimum 50 zł, a następnie zarejestrować paragon na www.loteriaintermarche.pl lub poprzez aplikację mobilną Intermarche. Za każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji, uczestnik otrzymuje trzy losy w loterii (za zgłoszenie przez www.loteriaintermarche.pl – 1 los). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W loterii można co tydzień wygrać bony Intermarché o wartości: 100 zł. (15 bonów), 1000 zł. (5 bonów) oraz samochód marki Citroen model C3. Losowania odbywają się w terminach: 1, 8, 15 i 22 października 2020 r.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży oraz poprzez OOH.
Regulamin i więcej informacji o loterii na stronie www.loteriaintermarche.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing