Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rzeka urzeka – Geberit zachęca do udziału w akcji WWF Polska

27 września obchodzimy Światowy Dzień Rzek. Z tej okazji Fundacja WWF Polska ruszyła z akcją „Rzeka urzeka”. W projekt, którego celem jest m.in. zwrócenie uwagi na cenne przyrodniczo ekosystemy, włączył się także Geberit, partner programu Strażnicy Rzek WWF.
O autorze
2 min czytania 2020-09-25

W ramach Tygodnia Rzek WWF, który odbywa się w dniach 21-27 września, każdy ma możliwość opowiedzenia swojej historii związanej z rzeką – przywołania wspomnień z dzieciństwa, wakacyjnych przygód lub ważnych momentów z życia. Nagrywane przez uczestników akcji filmy pokazują, jak bliskie naszym sercom są rzeki, mimo że często zapominamy o nich w codziennym życiu. Swoje filmy przygotowali już m.in. Andrzej Bargiel, który opowiedział o swojej ulubionej Białce, Marek Kamiński, który zdradził za co kocha Wisłę, prof. Jerzy Bralczyk dzielący się swoją wiedzą o pochodzeniu słowa rzeka, czy Skubas, który przyznał, że rzeka jest dla niego miejscem idealnym zarówno do relaksu, jak i spędzania czasu z rodziną.

– Jako wieloletni partner programu Strażnicy Rzek WWF z największą przyjemnością zaangażowaliśmy się w akcję „Rzeka urzeka”. Postanowiliśmy zaprosić do tego projektu również naszych ambasadorów i zaprzyjaźnionych architektów, dla których ochrona środowiska i naturalnych zasobów naszej planety jest niezwykle ważna – mówi Justyna Zborowska, PR & advertising manager Geberit. 

#rzekaUrzeka

Do akcji dołączyli także ambasadorzy Geberit. Robert Konieczny (KWK Promes), który jak sam przyznał wychował się nad rzeką i tam spędzał wakacje z dziadkami, wykorzystał tę okazję, by zachęcić wszystkich do dbania o piękno i czystość polskich rzek. Kasia Orwat (Orwat Design) opowiedziała o swoim emocjonalnym związku z rzeką Wartą. Katarzyna Szramek (Szramek Architekci) pokazała rzekę przepływającą w pobliżu jej domu. Barbara Bradecka (Studio-BB Architekci) przekonywała, że rzeka urzeka także w mieście, a Tomasz Słomka (TOKA+HOME) opowiedział o wspólnym wędkowaniu z dziadkiem. Geberit zachęcił również innych znanych architektów do podzielenia się wspomnieniami i skojarzeniami, jakie budzą w nich rzeki. Swoje filmy w ramach akcji „Rzeka urzeka” nakręcili: Magdalena Federowicz-Boule (Tremend), Grzegorz Goworek (Studio.O.), Anna Koszela, Joanna Kulczyńska-Dołowy (Kulczyński Architekt), Olga Nowosad-Szewców (Decoroom), Jola Skóra i Anna Chmielewska (JAM Kolektyw), Jan Sikora (Sikora Wnętrza Architektura), Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza) oraz  Bartosz Trzop (Trzop Architekci).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strażnicy Rzek WWF, do których należy też Geberit, zachęcają każdego, któremu bliskie jest piękno i los polskich rzek do nagrania lub opisania swojej historii i umieszczenia jej na swoich mediach społecznościowych z hasztagiem #rzekaUrzeka. Wideo przygotowane wspólnie z architektami w ramach akcji „Rzeka urzeka” można oglądać na profilach społecznościowych Geberit.

Zrób rzece prezent

Słuchaj podcastu NowyMarketing

27 września można będzie także świętować podczas akcji „Na Dzień Rzek zrób rzece prezent”. W tym dniu Strażnicy Rzek WWF zachęcą do wyruszenia nad rzekę i posprzątania śmieci, które zanieczyszczają i szpecą piękno naszych krajobrazów. Można namówić znajomych i sąsiadów na pożytecznie spędzony czas na łonie natury lub wybrać się samemu na sprzątanie.. Czy może być łatwiejszy sposób na zrobienie czegoś dobrego dla rzeki? Na najbardziej wytrwałych i pracowitych miłośników rzek czekają nagrody.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji znajduje się na stronie.