Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wolt Polska wystartował z jesienną kampanią reklamową

Wolt Polska wystartował z nową kampanią promocyjną, której celem jest zwiększenie świadomości nowych użytkowników na temat usług dostępnych w aplikacji i aktywizacja dotychczasowych. W jej ramach, przedstawione będą m.in. krótkie historie pary bohaterów, korzystających z aplikacji Wolt.
O autorze
2 min czytania 2020-10-07

Pierwszym celem kampanii jest przedstawienie potencjalnym nowym użytkownikom aplikacji Wolt oraz podkreślenie tego czym wyróżnia się ona na rynku dostaw jedzenia. Podstawowym wyróżnikiem platformy jest jakość obsługi, którą zapewniają wyszkoleni kurierzy oraz centrum obsługi użytkowania. Co ważne, z klientami kontaktują się pracownicy firmy zatrudnieni na miejscu, a nie chatboty. Kolejnym jest szybka i niezawodna dostawa posiłku, nawet w 35 minut od złożonego zamówienia. Wolt wyróżnia się także ofertą, która obejmuje wyłącznie sprawdzone i cenione restauracje. Na platformie polscy użytkownicy mogą wybierać posiłki z ponad 1300 lokali reprezentujących kilkanaście kuchni z całego świata. Drugim celem kampanii jest dotarcie do obecnych użytkowników z informacją o nowych ofertach w aplikacji – promocjach i lokalach, które pojawiły się w aplikacji w ostatnim czasie.

Bohaterami kampanii są Kinga i Franek, których zabawne perypetie związane między innymi z opieką nad małym dzieckiem, pracą czy obowiązkami domowymi możemy obserwować w krótkich spotach. Różne sytuacje życiowe sprawiają, że jedzenie i jego jakość schodzą na drugi plan. Na szczęście bohaterowie mogą polegać na kurierach Wolt. Dzięki posiłkom zamawianym z ulubionych restauracji, są w stanie zapewnić sobie małe przyjemności na co dzień. Jednocześnie dostawy Wolt sprawdzają się w trakcie spotkań towarzyskich, takich jak lunch online ze znajomymi z pracy, piknik z przyjaciółmi czy kolacja we dwoje.

– Rozwijając aplikację Wolt i dostępne na niej oferty, staramy się wczuć w potrzeby i rytm dnia naszych użytkowników. Dlatego staramy się, aby usługa była możliwie jak najbardziej spersonalizowana, szybka i jakościowa. Chociaż nasz model biznesowy jest oparty na nowych technologiach, to dużą wagę przykładamy do tego, aby w razie potrzeby użytkownicy mieli do dyspozycji wsparcie ludzi, a nie np. chat bota. Wreszcie nawiązując współpracę z restauracjami czy wprowadzając nowe promocje, upewniamy się wcześniej czy na pewno jest to usługa, z której sami chcielibyśmy skorzystać. To właśnie te trzy cechy chcemy podkreślić w naszej kampanii – mówi Julia Dedo, marketing manager w Wolt Polska.

Kampania opierać się będzie na emisji reklam online, dystrybucji treści w kanałach własnych i aplikacji Wolt, profilach społecznościowych firmy oraz wybranych restauracji partnerskich (Facebook, Instagram), a także działaniach z zakresu influencer marketing. Kampania została zaprojektowana i wdrożona przez zespół marketingu Wolt we współpracy z ekipą produkcyjną NADAL, natomiast działania PR będzie wspierać Monday – agencja komunikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pracując na scenariuszami spotów staraliśmy się znaleźć sytuacje, w których Wolt ułatwia życie i przełożyć je na formę lekkich scen z nutą humoru, które towarzyszą większości z nas na co dzień. Nowa rzeczywistość, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy, z jednej strony powodowała wiele ograniczeń, z drugiej stanowiła dla nas inspirację, którą odzwierciedlają np. sceny rozmowy z babcią przez Internet czy zostawiania jedzenia przez kuriera pod drzwiami w ramach dostawy bezkontaktowej – podkreśla Michał Radziejewski, reżyser spotów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing