Konkurs na logo perfum Passion kierowany jest do grafików, którzy potrafią przełamywać stereotypy i nie obawiają się wyzwań. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.
– Chcemy dotrzeć do osób otwartych i świadomych, że nasza przestrzeń wymaga dbałości o estetykę oraz kreatywnego i odważnego podejścia. Mam nadzieję, że zachęcimy do udziału w konkursie dobrze zapowiadających się młodych twórców, dla których sztuka projektowania to prawdziwa pasja – wyjaśnia Kamil Rybicki, właściciel agencji NPROFIT.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Konkurs na logo to pierwszy etap działań mający wypromować Passion, markę perfum z feromonami kierowaną do osób pragnących wzmocnić pozytywny nastrój i przyciągnąć uwagę innych w swoim otoczeniu.
Zgłoszenia w konkursie będą przyjmowane do 30 listopada 2020 r.
Organizacją konkursu „For Passion” i działaniami komunikacyjnymi zajmuje się Agencja marketingowa NPROFIT.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing