Intencją organizatorów jest zachęcenie pracodawców do realizowania staży i praktyk o wysokiej jakości, a także zmotywowanie ludzi młodych do uczestnictwa w rzetelnych programach staży i praktyk stanowiących najlepszą formę edukacji praktycznej. W ramach Kampanii zaplanowano szereg działań zachęcających pracodawców do organizowania programów staży i praktyk w oparciu o standardy wysokiej jakości oraz motywujących studentów do świadomego wyboru tych programów, które przyczynią się do płynnego przejścia ludzi młodych z rynku edukacji na rynek pracy. Kulminacją Kampanii będzie impreza biegowa na dystansie 5 km, zaplanowana na maj 2014. Organizatorem Kampanii jest PSZK. Mecenat nad akcją objęły firmy: Nestle, Orange, PZU oraz Siemens. Partnerem Merytorycznym zostały Wyższe Szkoły Bankowe, a Partnerem Technologicznym eRecruiter.
Pierwszą odsłonę kampanii stanowi cykl spotów internetowych obalających stereotypy na temat staży i praktyk, a tym samym uświadamiających jak nie powinny one wyglądać.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dostępny jest kolejny spot (aktualizacja 11.03):
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie stazeipraktyki.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024