Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse i zmiana struktury w zespole Gameset

Gameset, agencja profesjonalnego gaming marketingu (grupa LTTM) wprowadziła nową strukturę, w ramach której troje pracowników firmy objęło rolę team leaderów. Na czele zespołów stanęli Anna Rezner, Piotr Śliwiński i Tomasz Miecznikowski. Michał Znajewski i Angelika Adamczuk z awansami.
O autorze
1 min czytania 2021-03-04

Od początku roku zespół Gameset pracuje w odświeżonej strukturze. Zespoły agencyjny oraz produktowy zostały połączone, a na czele nowego działu jako Team Leader Agency stanęła Anna Rezner. Rezner dołączyła do firmy w 2020 roku, wcześniej kierowała zespołem w agencji Plej jako account supervisor. W zespole Agency awansowała także Angelika Adamczuk, aktualnie pracująca na stanowisku project manager.

Pieczę nad działem Talents objął Piotr Śliwiński, który z grupą LTTM związany jest od 4 lat, wcześniej jako Talent Manager. W nowej strukturze Śliwiński zarządza pracą talent managerów odpowiedzialnych za współpracę z twórcami zrzeszonymi w sieci Gameset oraz zewnętrznymi twórcami i agencjami influencer maketingu.

Games Marketing to nowy dział w ramach struktury firmy. Dział ten odpowiada za relacje, sprzedaż i realizację projektów dla klientów z sektora game dev oraz współprace marek ze studiami i wydawcami gier. Na jego czele stanął Tomasz Miecznikowski, który związany jest z grupą LTTM od czterech lat, wcześniej jako Senior Talent Manager. Do zespołu Games Marketing przechodzi Michał Znajewski, który awansował na stanowisko Sales Managera i zajmie się działaniami sprzedażowymi dla klientów z branży gier.

Team Leaderzy zespołów Agency, Talents i Games Marketing raportują do Michała Kołodzieja, chief business officera. Piotr Bombol, chief strategy officer kieruje pracami zespołów Sales, Strategy oraz PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj