Od początku roku zespół Gameset pracuje w odświeżonej strukturze. Zespoły agencyjny oraz produktowy zostały połączone, a na czele nowego działu jako Team Leader Agency stanęła Anna Rezner. Rezner dołączyła do firmy w 2020 roku, wcześniej kierowała zespołem w agencji Plej jako account supervisor. W zespole Agency awansowała także Angelika Adamczuk, aktualnie pracująca na stanowisku project manager.
Pieczę nad działem Talents objął Piotr Śliwiński, który z grupą LTTM związany jest od 4 lat, wcześniej jako Talent Manager. W nowej strukturze Śliwiński zarządza pracą talent managerów odpowiedzialnych za współpracę z twórcami zrzeszonymi w sieci Gameset oraz zewnętrznymi twórcami i agencjami influencer maketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Games Marketing to nowy dział w ramach struktury firmy. Dział ten odpowiada za relacje, sprzedaż i realizację projektów dla klientów z sektora game dev oraz współprace marek ze studiami i wydawcami gier. Na jego czele stanął Tomasz Miecznikowski, który związany jest z grupą LTTM od czterech lat, wcześniej jako Senior Talent Manager. Do zespołu Games Marketing przechodzi Michał Znajewski, który awansował na stanowisko Sales Managera i zajmie się działaniami sprzedażowymi dla klientów z branży gier.
Team Leaderzy zespołów Agency, Talents i Games Marketing raportują do Michała Kołodzieja, chief business officera. Piotr Bombol, chief strategy officer kieruje pracami zespołów Sales, Strategy oraz PR.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024