Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zwyczaje Konsumenta Digitalnego – raport ShoppingShow 2014 cz. 2

Jak wygląda profil Konsumenta Digitalnego? Jakie są jego nowe zwyczaje zakupowe. Jak korzysta z urządzeń mobilnych? Odpowiedzi można znaleźć w drugiej części raportu ShoppingShow 2014.
O autorze
1 min czytania 2014-04-11

Zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych stają się naszą codziennością. I nie chodzi tylko o drobne transakcje (gazeta, kosmetyki, płyta CD), ale o konkretne produkty codziennego użytku takie jak: sprzęt elektroniczny, odzież, obuwie, markowe kosmetyki, nie wspominając o droższych ofertach typu samochód, markowe meble, itp. W domu wolimy korzystać z tableta bardziej niż z komputera czy laptopa. Tymczasem wiele rodzimych e-sklepów nadal nie radzi sobie z zarządzaniem i obsługą konsumentów digitalnych oraz wciąż utrzymuje stereotypowe podejście, które dzieli zamiast łączyć światy online z offline.

Zdecydowana większość oferentów nadal nie zdaje sobie sprawę z tego, że kanały sprzedaży online i offline wzajemnie się uzupełniają,tworząc tzw. Kanał Uniwersalny. Bo konsumenci oczekują zintegrowanych rozwiązań!

W raporcie „Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego” wiedza ilościowa została zweryfikowana przez pryzmat praktycznego zastosowania. Do pogłębionych wywiadów wybrano typowych reprezentantów digitalnego pokolenia. Osoby nie tyle młode, co korzystające (kupujące) regularnie zarówno w sieci, jak i w galeriach handlowych. Interesujące się nowinkami technologicznymi i lubiące z nich korzystać. Ale też na tyle reprezentatywne, aby uchwycić nie tylko zachwyt nad obecnymi możliwościami e-zakupowymi czy m-zakupowymi, ale też wiele barier i niedociągnięć w stosunku do oczekiwań komfortowych, wygodnych i szybkich zakupów.

Zachęcamy do lektury raportu „Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego”, bo oprócz powyższych wymienionych informacji, znajdują się tam również praktyczne wskazówki dla zarządzających z branży Retail&Fashion i nie tylko.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport dostępny na stronie www.shoppingshow.pl. NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing