Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#zasiejchwasta – Zooksy z akcją z okazji Światowego Dnia Doceniania Chwastów

O autorze
1 min czytania 2021-03-29

Krótko po rozpoczęciu kalendarzowej wiosny na całym świecie obchodzony jest Dzień Doceniania Chwastów, który ma zwracać uwagę na ich ważną rolę w ekosystemie. Z tej okazji firma Zooksy wraz z Łąkami Kwietnymi przygotowała zestaw wiosennych skarpetek w kwiaty polne. Sprzedaż rozpoczęła się w niedzielę 28 marca, a 2 zł zysku od każdej pary przekazana zostanie na działalność Fundacji Kwietnej zajmującej się m.in. ochroną dzikiej przyrody.

Niepopularne chwasty to tak naprawdę znane od lat rośliny, do których zalicza się m.in. mak polny, chaber bławatek, kąkol polny czy miłek letni. Niepożądane i sukcesywnie niszczone

za sprawą chemizacji i intensyfikacji rolnictwa znikają z wiejskich krajobrazów oraz coraz częściej zagrożone są wyginięciem. Oprócz walorów wizualnych posiadają wartość użytkową. Odgrywają ważną rolę dla gleby, fauny, od wieków wykorzystywane są w medycynie tradycyjnej.

Z myślą o przywracaniu do krajobrazu wspomnianych chwastów powstały skarpetki. Zestaw „Kwiaty polne” to dwie pary kolorowych skarpetek, z czego jedna („Łąka”) nawiązuje wyłącznie do roślin w okresie ich kwitnienia, zaś druga („Zapylacze”) podkreśla ich szersze znaczenie dla ekosystemu, konkretnie owadów zapylających, takich jak: motyle, biedronki czy pszczoły. Całość jest zarazem zapowiedzią większej współpracy z Łąkami Kwietnymi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To początek dłuższej przygody – projektu, który chcemy zrealizować z Łąkami Kwietnymi. Bliskość natury od zawsze była dla mnie ważna. Zooksy są rodzinną firmą z Łowicza, który jest małą miejscowością, ale nawet tutaj widać destrukcyjne działania człowieka. Chcemy, żeby to było coś więcej niż wspólne skarpetki, dlatego jednym z etapów będzie założenie łąki na terenie naszej firmy – mówi o współpracy Daria Skopińska-Pięta, właścicielka firmy Zooksy.

Powstałe z certyfikowanych przędz skarpetki zawierają 80% bawełny i sprzedawane będą jako pojedyncze pary lub zestaw. Produkt pakowany jest w charakterystyczne dla nasion kwiatów polnych papierowe worki. Do każdego zakupu dołączona zostanie próbka nasion do założenia własnego hotspotu bioróżnorodności – nanołączki z kwiatami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dwa złote od każdej sprzedanej pary „Kwiatów polnych” przekazane zostanie na działalność Fundacji Kwietnej zajmującej się ochroną dzikiej przyrody, a także promocją idei tworzenia łąk kwietnych w polskich miastach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się