Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mango stworzyło kolekcję biustonoszy dla kobiet po amputacji piersi

Mango stworzyło kolekcję biustonoszy dla kobiet po amputacji piersi
HIszpańska sieciówka Mango wprowadziła do swojej oferty kolekcję biustonoszy i kostiumów kąpielowych, stworzonych z myślą o kobietach po amputacji piersi. Cały zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem.
O autorze
1 min czytania 2021-04-23

W ubiegłym roku stowarzyszenie Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem, a także te, które przeszły mastektomię, stworzyła biustonosz z pojedynczą miseczką o nazwie Lola. Jednocześnie, organizacja zaapelowała do popularnych marek, by poszerzyły swoją ofertę o bieliznę z myślą o kobietach, które są po amputacji piersi.

Na apel Teta & Teta postanowiła odpowiedzieć hiszpańska sieciówka Mango, która właśnie zaprezentowała nową linię jednomiseczkowych biustonoszy, bikini, a także kostiumów kąpielowych. Zostały one zaprojektowany w taki sposób, by kobiety, które przeszły zarówno amputację piersi, jak i zdecydowały się na implant, mogły je swobodnie nosić – niezależnie też od swojego rozmiaru. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co istotne, całkowity zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta na wsparcie projektów, które pomagają w normalizacji ciał kobiet po zabiegu mastektomii.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka, zakrywając swoje nagie piersi, śpiewa piosenkę „I Touch Myself”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Tutaj znajdziecie więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>