W ubiegłym roku stowarzyszenie Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem, a także te, które przeszły mastektomię, stworzyła biustonosz z pojedynczą miseczką o nazwie Lola. Jednocześnie, organizacja zaapelowała do popularnych marek, by poszerzyły swoją ofertę o bieliznę z myślą o kobietach, które są po amputacji piersi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na apel Teta & Teta postanowiła odpowiedzieć hiszpańska sieciówka Mango, która właśnie zaprezentowała nową linię jednomiseczkowych biustonoszy, bikini, a także kostiumów kąpielowych. Zostały one zaprojektowany w taki sposób, by kobiety, które przeszły zarówno amputację piersi, jak i zdecydowały się na implant, mogły je swobodnie nosić – niezależnie też od swojego rozmiaru.
Co istotne, całkowity zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta na wsparcie projektów, które pomagają w normalizacji ciał kobiet po zabiegu mastektomii.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka, zakrywając swoje nagie piersi, śpiewa piosenkę „I Touch Myself”.
PS2
Tutaj znajdziecie więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>