SodaStream jest marką ekspresów do napojów gazowanych – urządzeń do samodzielnego nasycania wody dwutlenkiem węgla, który pozwala na przygotowanie gazowanej wody lub napoju smakowego (po dodaniu syropu). Comfitura w ramach współpracy będzie odpowiedzialna za działania digitalowe dla SodaStream, w tym również za przygotowanie oraz realizację działań komunikacyjnych i reklamowych w Internecie, a także za obecność produktów marki w mediach społecznościowych.
– Dystrybutor ekspresów SodaStream powierzył nam realizację działań interaktywnych w obszarze promocji i komunikacji marki, jednak obecnie bardzo intensywnie pracujemy też nad projektami, które zapewnią dostępność produktów i akcesoriów SodaStream w nowoczesnych kanałach sprzedaży, m.in. w największych sklepach internetowych – mówi Paweł Świerszcz, dyrektor zarządzający w agencji Comfitura.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024