Magdalena we wrocławskiej agencji Publicon zajmowała się kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych. Współtworzyła od samego początku cykl konferencji – Social Media Day Poland, które wpisały się na stałe od kalendarza wydarzeń branży interaktywnej w Polsce.
Jedyna w Polsce Obamolożka – badaczka wizerunku Baracka Obamy oraz wykorzystania przez niego nowych mediów w komunikacji politycznej. Absolwentka Dziennikarstwa i Public Relations oraz Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Badaniu wizerunku 44–ego Prezydenta USA poświęciła ostatnie cztery lata i trzy prace dyplomowe. Współpracuje przy Geek Girls Carrots – inicjatywie dla kobiet z branży IT i interaktywnej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W faceADDICTED Magdalena odpowiada za bezpośrednią obsługę klientów i zarządzanie społecznościami oraz działania wspierające wizerunek Klientów faceADDICTED w blogosferze.