„Dołączenie do grona Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords daje pkt.pl nowe perspektywy rozwoju. Nasi klienci, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, pytają o skuteczną reklamę w wyszukiwarkach.Teraz będziemy mogli zaproponować im dostęp do oferty nowych technologii i platform udostępnianych przez Google a w konsekwencji jeszcze efektywniejszą realizacje planów biznesowych” – komentuje współpracę Piotr Dębski, CMO w pkt.pl
AdWords jest atrakcyjnym narzędziem do promocji małych i średnich firm, ponieważ umożliwia umieszczenie reklamy dokładnie tam, gdzie szukają ich potencjalni klienci.Jest to efektywne kosztowo rozwiązanie, dzięki któremu właścicieleprzedsiębiorstw z ograniczonym budżetem reklamowym mają możliwość konkurowania z większymi graczami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Do grona Autoryzowanych Partnerów MSP przyjmujemy firmy o odpowiednim potencjale. Wierzymy, że współpraca z Google jako Autoryzowany Partner MSP Google AdWords otwiera nowe perspektywy reklamowe i rozwojowe w branży MSP ”– podsumowuje Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google na Polskę.