Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

o2 startuje na własnej platformie z telewizją lajk.tv

W weekend wystartowała beta-testowana na Wrzucie i YouTube telewizja od o2, funkcjonująca pod marką lajk.tv
O autorze
1 min czytania 2012-09-11

Na „antenę” lajk.tv będzie trafiać 12 materiałów dziennie. Produkt jest adresowany do internautów w wieku 14-30 lat, choć poszczególne cykle będą poszukiwać odbiorców także w innych grupach wiekowych.

– Większość dużych podmiotów ustawia się w opozycji do YouTube, ewentualnie zaciska zęby i bez przekonania flirtuje. Nie mamy takich rozterek, lajk.tv będzie funkcjonować na własnej platformie, podpierać się będzie Wrzutą i wortalami należącymi do Grupy o2, ale budowanie widowni na YouTube będzie miało wysoki priorytet – mówi Michał Brański, członek Zarządu Grupy o2. – Koniec końców marketerzy w wypadku akcji specjalnych opierających się na wideo będą rozliczać partnerów z liczby kontaktów – dodaje Brański.

W ofercie dla reklamodawców w lajk.tv obok standardowych formatów reklamowych występować będą: product placement/integration, sponsoring cyklów i prezenterów, serie branded content, konkursy wsparte wideo, działania reklamowe angażujące vlogerów.

Studio lajk.tv docelowo będzie obsługiwać również kolejne inicjatywy wideo w ramach Grupy o2 oraz służyć realizacji akcji marketingowych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj