Think Kong realizować będzie zadania związane z kompleksową obsługą marki w social media, w tym za działania na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Do zadań agencji należeć też będzie zdefiniowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych Triumph w mediach społecznościowych również na rynkach Europy Wschodniej.
Projekt realizuje zespół koordynowany przez Senior Social Media Consultanta Agnieszkę Jałowiec z udziałem Kornelii Maciejewskiej i Barbary Drapały. Za całość współpracy, która rozpoczęła się 1 października, odpowiada Anita Wojtaś-Jakubowska, Client Service Director agencji Think Kong.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024