fot.: Only Only
Imagination Day ma na celu inspirowanie ludzi do twórczego myślenia. W tym roku, aby poszerzyć swoją kreatywność i znaleźć inspiracje, w wydarzeniu wzięło udział ponad 1500 osób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszyscy tegoroczni prelegenci wypadli znakomicie, a ich wystąpienie były wciągające i z pewnością inspirujące. Wśród nich znaleźli się: Andrzej Bukowiński, który zachwycił swoimi kapitalnymi filmami reklamowymi; Lucio Rufo, który przedstawił Beats Music i opowiedział, czemu jest to serwis przełomowy; Carlos Pardo ze studia kreatywnego Dvein pokazywał projekty swojej agencji, w których pozwolili sobie popuścić wodze wyobraźni i stworzyć prawdziwe dzieła; Michał Makarewicz z Pixar opowiedział skąd czerpie inspiracje, jak pracuje oraz co pomaga zwalczyć zastój w kreatywności.
Równie inspirujące były pozostałe prelekcje Luisa Silva Dias z FCB International, Yasuhiro Tsuchiya z Dentsu Inc., Irene Pereyra & Anton Repponen oraz Vasco Vicente z W+K, Amsterdam.
Podczas wydarzenia prezentowana była również wystawa prac z Kolekcji TEN by Fotolia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poniżej przedstawiamy wywiady z prelegentami oraz fotorelację z tegorocznej edycji Imagination Day.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Yasuhiro Tsuchiya
Andrzej Bukowiński
Lucio Rufo
Vasco Vicente