Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Karta IQ World MasterCard Deutsche Bank zaprojektowana przez Directors „Najładniejszą Polską Kartą Roku 2014”

Karta debetowa IQ World MasterCard oferowana przez Deutsche Bank, zaprojektowana przez agencję Directors, została uznana za „Najładniejszą Polską Kartę Roku 2014”. O tytuł rywalizowały 33 karty oferowane przez różne banki.
O autorze
1 min czytania 2014-12-15

Ogłoszenie wyników nastąpiło w trakcie Polskiej Kartowej Gali w ramach siódmej edycji konferencji Central European Electronic Card Warsaw 2014. Jury konkursu zdecydowało, że najładniejszą kartę płatniczą na polskim rynku ma w swojej ofercie Deutsche Bank. Karta debetowa IQ MasterCard, której została przyznana pierwsza nagroda w konkursie, przyciąga uwagę intensywnymi kolorami i niepowtarzalnym wizerunkiem: słynnym zdjęciem Alberta Einsteina, uwiecznionym w 1951 podczas przyjęcia urodzinowego genialnego fizyka, gdy ten próbował uciec przed licznie zgromadzonymi fotoreporterami.

Pomysłodawcą powiązania wizerunku karty z Albertem Einsteinem, autorem nazwy karty i jej wizerunku jest agencja Directors.

Karta jest cześcią idei, którą propagujemy z Deutsche Bank – sztuki inteligentnych zakupów „The Art of Shopping”, czyli dokonywania właściwych wyborów zakupowych za najlepszą cenę. Naszym celem było stworzenie pierwszej karty, z której posiadania klienci będą dumni. Bardzo istotnym momentem w projektowaniu była decyzja o wykorzystaniu Einsteina. Wszystkim nam ten wybitny fizyk kojarzy się z inteligencją, a to, jedyne w swoim rodzaju, wyjątkowe zdjęcie, na którym uczony pokazuje język dziennikarzom idealnie podkreśla to co chcemy przez kartę powiedzieć – zerwij z tradycyjnym stylem kupowania na rzecz sztuki inteligentnych zakupów – mówi Piotr Górecki, managing director & partner Directors.

Wykorzystanie techniki pop-artu, wydawało się dla nas oczywistym wyborem. Mamy doczynienia z twarzą, wszak znaną, jednak funkcjonującą tylko na kilkucentymentrowej karcie. Po jej wyciągnięciu z portfela, karta miała od razu przykuwać uwagę. Dlatego intensywny w kolarach, rzucający się w oczy popart, przeżywający aktualnie swój renesans pasował doskonale – mówi Łukasz Myszkowski, chief creative director & partner w Directors.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing